hl7:act
|
|
|
|
|
(kez…act) |
@classCode
|
|
1 … 1 |
F |
ACT |
@moodCode
|
|
1 … 1 |
F |
EVN |
hl7:templateId
|
II |
1 … 1 |
|
|
(kez…act) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.212 |
hl7:id
|
II |
1 … * |
M |
|
(kez…act) |
hl7:code
|
CE |
1 … 1 |
M |
|
(kez…act) |
@code
|
CONF |
1 … 1 |
F |
CONC |
@codeSystem
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.5.6 (ActClass) |
hl7:text
|
ST |
0 … 1 |
|
Concern Label |
(kez…act) |
hl7:statusCode
|
CS |
1 … 1 |
M |
De statusCode van de Problem Concern Act is de definitieve aanduiding van de status
van de concern, waartegen de effectiveTime van de geneste Problem Observation (2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213)
de definitieve aanduiding daarvan is of de conditie is opgelost of niet.
|
(kez…act) |
|
CONF |
|
hl7:effectiveTime
|
IVL_TS |
0 … 1 |
R |
De effectiveTime/low van de Problem Concern Act geeft aan wanneer de concern actief
werd. Dit komt overeen met de tijd dat de concern in het patiëntendossier terecht
is gekomen. De effectiveTime/high geeft aan wanneer de concern is afgesloten, dus
wanneer de zorgverlener aanneemt dat er geen noodzaak is om de concern nog verder
te volgen.
|
(kez…act) |
hl7:low
|
|
1 … 1 |
R |
|
(kez…act) |
hl7:high
|
|
0 … 1 |
R |
|
(kez…act) |
hl7:author
|
|
0 … * |
R |
|
(kez…act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9025 KEZO PART CDA Author (Body) (DYNAMISCH)
|
@typeCode
|
|
0 … 1 |
F |
AUT |
@contextControlCode
|
|
0 … 1 |
F |
OP |
hl7:functionCode
|
CD |
0 … 1 |
|
|
(kez…act) |
|
CONF |
moet uit concept domein "Participation Function" worden gekozen |
|
hl7:time
|
TS |
1 … 1 |
R |
|
(kez…act) |
hl7:assignedAuthor
|
|
1 … 1 |
R |
|
(kez…act) |
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
ASSIGNED |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9028 KEZO PART CDA Assigned Entity (DYNAMISCH)
|
hl7:id
|
II |
1 … 1 |
|
Identificatie zorgverlener |
(kez…act) |
hl7:code
|
CV |
0 … 1 |
|
Zorgverlenerrol |
(kez…act) |
|
CONF |
|
hl7:addr
|
AD |
0 … * |
|
|
(kez…act) |
hl7:telecom
|
TEL |
0 … * |
|
|
(kez…act) |
Keuze |
1 … 2 |
|
Persoonsgegevens of Zorginstelling of beide Elementen om uit te kiezen:
- hl7:assignedPerson
- hl7:representedOrganization
|
hl7:assignedPerson
|
|
0 … 1 |
|
Persoonsgegevens |
(kez…act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9001 PART CDA Person (DYNAMISCH)
|
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
PSN |
@determinerCode
|
|
0 … 1 |
F |
INSTANCE |
hl7:name
|
PN |
0 … * |
|
|
(kez…act) |
hl7:representedOrganization
|
|
0 … 1 |
|
Zorginstelling |
(kez…act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9002 PART CDA Organization (DYNAMISCH)
|
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
ORG |
@determinerCode
|
|
0 … 1 |
F |
INSTANCE |
hl7:id
|
II.NL.URA |
1 … 1 |
R |
Minst een id moet een URA zijn |
(kez…act) |
|
|
|
|
|
waar [@root='2.16.528.1.1007.3.3'] |
|
|
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.528.1.1007.3.3 |
hl7:id
|
II |
0 … * |
|
Andere IDs |
(kez…act) |
|
Voorbeeld |
<id root="2.16.840.1.113883.2.4.3.23.3.1234"/> |
hl7:name
|
ON |
1 … 1 |
R |
|
(kez…act) |
hl7:telecom
|
TEL |
0 … * |
|
|
(kez…act) |
hl7:addr
|
AD |
0 … 1 |
|
|
(kez…act) |
hl7:standardIndustryClassCode
|
CE |
0 … 1 |
|
|
(kez…act) |
|
CONF |
moet uit concept domein "Organization Industry Class" worden gekozen |
|
hl7:entryRelationship
|
|
1 … * |
|
Een Problem Concern Act kan meedere Problem Observations (templateId 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213)
bevatten. Elke Problem Observation is een discrete observatie van de concern en heeft
dus altijd de statusCode “completed”. Het aantal Problem Observations genest onder
een Problem Concern Act spiegelen de veranderingen van klinische kennis in de tijd
weer. Bevat 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213 KEZO Probleem (DYNAMISCH)
|
(kez…act) |
|
waar [hl7:observation [hl7:templateId [@root='2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213']]] |
|
|
@typeCode
|
|
1 … 1 |
F |
SUBJ |