hl7:act
|
|
|
|
|
(kez act) |
@classCode
|
|
1 … 1 |
F |
ACT |
@moodCode
|
|
1 … 1 |
F |
EVN |
hl7:templateId
|
II |
1 … 1 |
|
|
(kez act) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.212 |
hl7:id
|
II |
1 … * |
M |
|
(kez act) |
hl7:code
|
CE |
1 … 1 |
M |
|
(kez act) |
@code
|
CONF |
1 … 1 |
F |
CONC |
@codeSystem
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.5.6 (ActClass) |
hl7:text
|
ST |
0 … 1 |
|
Episodetitel/Concernlabel |
(kez act) |
hl7:statusCode
|
CS |
1 … 1 |
M |
De statusCode van de Problem Concern Act is de definitieve aanduiding van de status
van de concern, waartegen de effectiveTime van de geneste Problem Observation (2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213)
de definitieve aanduiding daarvan is of de conditie is opgelost of niet.
|
(kez act) |
|
CONF |
|
hl7:effectiveTime
|
IVL_TS |
0 … 1 |
R |
De effectiveTime/low van de Problem Concern Act geeft aan wanneer de concern actief
werd. Dit komt overeen met de tijd dat de concern in het patiëntendossier terecht
is gekomen. De effectiveTime/high geeft aan wanneer de concern is afgesloten, dus
wanneer de zorgverlener aanneemt dat er geen noodzaak is om de concern nog verder
te volgen.
|
(kez act) |
hl7:low
|
|
1 … 1 |
R |
|
(kez act) |
hl7:high
|
|
0 … 1 |
R |
|
(kez act) |
hl7:author
|
|
0 … * |
R |
|
(kez act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9025 KEZO PART CDA Author (Body) (DYNAMISCH)
|
@typeCode
|
|
0 … 1 |
F |
AUT |
@contextControlCode
|
|
0 … 1 |
F |
OP |
hl7:functionCode
|
CD |
0 … 1 |
|
|
(kez act) |
|
CONF |
moet uit concept domein "Participation Function" worden gekozen |
|
hl7:time
|
TS |
1 … 1 |
R |
|
(kez act) |
hl7:assignedAuthor
|
|
1 … 1 |
R |
|
(kez act) |
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
ASSIGNED |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9028 KEZO PART CDA Assigned Entity (DYNAMISCH)
|
hl7:id
|
II |
1 … 1 |
M |
Zorgverleners: UZI (@root = 2.16.528.1.1007.3.1) of AGB (@root = 2.16.840.1.113883.2.4.6.1) |
(kez act) |
hl7:code
|
CV |
0 … 1 |
|
Zorgverlenerrol |
(kez act) |
|
CONF |
|
hl7:addr
|
AD |
0 … * |
|
|
(kez act) |
hl7:telecom
|
TEL |
0 … * |
|
|
(kez act) |
|
Constraint |
Er moeten tenminste persoonsgegevens (assignedPerson) of een gegevens van de organisatie
(representedOrganization) zijn. Beide mag ook.
|
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
hl7:assignedPerson | hl7:representedOrganization |
|
|
Melding |
Er moet tenminste een persoon of vertegenwoordigende organisatie zijn. Element assignedPerson
of representedOrganization moet voorkomen |
|
hl7:assignedPerson
|
|
0 … 1 |
C |
Persoonsgegevens |
(kez act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9001 PART CDA Person (DYNAMISCH)
|
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
PSN |
@determinerCode
|
|
0 … 1 |
F |
INSTANCE |
hl7:name
|
PN |
0 … * |
|
|
(kez act) |
hl7:representedOrganization
|
|
0 … 1 |
C |
Zorginstelling |
(kez act) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9002 PART CDA Organization (DYNAMISCH)
|
@classCode
|
|
0 … 1 |
F |
ORG |
@determinerCode
|
|
0 … 1 |
F |
INSTANCE |
hl7:id
|
II.NL.URA |
1 … 1 |
R |
URA |
(kez act) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.528.1.1007.3.3 |
hl7:id
|
II |
0 … * |
|
Andere IDs |
(kez act) |
hl7:name
|
ON |
1 … 1 |
R |
|
(kez act) |
hl7:telecom
|
TEL |
0 … * |
|
|
(kez act) |
hl7:addr
|
AD |
0 … 1 |
|
|
(kez act) |
hl7:standardIndustryClassCode
|
CE |
0 … 1 |
|
|
(kez act) |
|
CONF |
|
hl7:entryRelationship
|
|
1 … * |
|
Een Problem Concern Act kan meerdere Problem Observations (templateId 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213)
bevatten. Elke Problem Observation is een discrete observatie van de concern en heeft
dus altijd de statusCode “completed”. Het aantal Problem Observations genest onder
een Problem Concern Act spiegelen de veranderingen van klinische kennis in de tijd
weer. Bevat 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213 KEZO Probleem (DYNAMISCH)
|
(kez act) |
![treeblank](../assets/treeblank.png) |
waar [hl7:observation [hl7:templateId [@root = '2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.213']]] |
|
|
@typeCode
|
|
1 … 1 |
F |
SUBJ |