Item |
DT |
Card |
Conf |
Omschrijving |
Label |
|
|
1 .. 1 |
|
|
(opvragenContactmomenten) |
Ingevoegd van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9022 VZVZ AttentionLine ContextCode (DYNAMISCH)
|
|
hl7:attentionLine
|
|
|
0 .. * |
|
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
hl7:keyWordText
|
|
SC |
1 .. 1 |
|
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
CONTEXT |
|
|
1 .. 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.15.1 (AttentionLineElementTypeNL) |
|
CONF |
elementinhoud moet "ContextCode" zijn |
|
|
|
hl7:value
|
|
CV |
1 .. 1 |
|
|
(opvragenContactmomenten) |
|
CONF |
|
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
|
hl7:ControlActProcess
|
|
|
1 .. 1 |
M |
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
@moodCode
|
|
|
1 .. 1 |
F |
EVN |
Ingevoegd van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9023 VZVZ ControlAct Overseer Person (DYNAMISCH) 1..1
|
|
|
hl7:overseer
|
|
|
1 .. 1 |
|
Bericht-zender (mandaatverlener). Zorgverlener en zorgaanbieder |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
0 .. 1 |
F |
RESP |
|
Voorbeeld |
<overseer typeCode="RESP"> <assignedEntity> <id root="2.16.528.1.1007.3.1" extension="000002222"/> <code code="01.016" codeSystem="2.16.840.1.113883.2.4.15.111" displayName="Internist"/> <assignedPrincipalChoiceList> <assignedPerson> <name> <given>Anders de</given> <family>Ketenpartner 1</family> </name> </assignedPerson> </assignedPrincipalChoiceList> <Organization> <id root="2.16.528.1.1007.3.3" extension="00002222"/> <name>Gezondheidscentrum Amby</name> <telecom use="WP" value="+31761235987"/> <addr> <streetName>Ettensebaan</streetName> <houseNumber>100</houseNumber> <postalCode>4814NN</postalCode> <city>Breda</city> <country>Nederland</country> </addr> </Organization> </assignedEntity></overseer> |
|
|
1 .. 1 |
M |
|
(opvragenContactmomenten) |
|
II.NL.UZI |
1 .. 1 |
M |
Zorgverlener-id |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
2.16.528.1.1007.3.1 |
|
CV |
1 .. 1 |
M |
Zorgverlener-code |
(opvragenContactmomenten) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
test |
@codeSystem='2.16.840.1.113883.2.4.15.111' and not(@code='00.000') |
|
Melding |
Control Act: / moet een UZI-register rolcode bevatten en deze mag niet 00.000 zijn |
|
|
|
|
hl7:assignedPrincipalChoiceList
|
|
|
1 .. 1 |
M |
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
M |
Persoonsgegevens |
(opvragenContactmomenten) |
|
PN |
1 .. 1 |
M |
Zorgverlener-naam |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
M |
Organisatiegegevens |
(opvragenContactmomenten) |
|
II |
1 .. 1 |
M |
Organisatie-id |
(opvragenContactmomenten) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
test |
@root='2.16.528.1.1007.3.3' and @extension |
|
Melding |
Control Act: / moet een URA bevatten |
|
CV |
0 .. 1 |
R |
Organisatietype. Geldige waarden komen uit RoleCodeNL - zorgaanbiedertype (2.16.840.1.113883.2.4.15.1060) |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.15.1060 (RoleCodeNL - zorgaanbiedertype (organisaties)) |
|
ON |
1 .. 1 |
M |
Organisatie-naam |
(opvragenContactmomenten) |
|
AD |
1 .. 1 |
M |
Organisatie-adres |
(opvragenContactmomenten) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
test |
hl7:city |
|
Melding |
Control Act: / moet tenminste de vestigingsplaats bevatten |
|
|
hl7:queryByParameter
|
|
|
1 .. 1 |
M |
|
(opvragenContactmomenten) |
|
II |
1 .. 1 |
|
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9 |
|
II |
1 .. 1 |
M |
Bevat de unieke identificatie van de vraag zoals geformuleerd in de vragende applicatie,
los van de identificatie van de interactie waarin de vraag wordt aangeboden. De waarde
van dit attribuut wordt in het antwoord teruggeleverd, zodat de antwoordberichten
kunnen worden gerelateerd aan de vraag.
|
(opvragenContactmomenten) |
|
Voorbeeld |
<queryId extension="101" root="2.16.528.1.1007.3.3.2222.27"/>
|
|
CS |
1 .. 1 |
M |
Bevat de (nieuwe) status van de query. |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
executing |
|
Voorbeeld |
<statusCode code="executing"/>
|
|
CS |
1 .. 1 |
M |
Definieert de timing en groepering van de antwoordberichten. |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
R |
|
Voorbeeld |
<responseModalityCode code="R"/>
|
|
CS |
1 .. 1 |
M |
Geeft het tijdsframe aan waarbinnen het antwoord wordt verwacht, zoals ‘I’ (Immediate)
voor directe beantwoording.
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
I |
|
Voorbeeld |
<responsePriorityCode code="I"/>
|
|
|
|
hl7:executionAndDeliveryTime
|
|
TS |
1 .. 1 |
M |
Bevat het tijdstip waarop het antwoord uiterlijk moet zijn opgeleverd aan het vragende
systeem.
|
(opvragenContactmomenten) |
|
Voorbeeld |
<executionAndDeliveryTime value="20120330121540"/>
|
|
|
0 .. 1 |
R |
Het tijdsinterval waarbinnen de gezochte contactmomenten moeten hebben plaatsgevonden.
Indien een contactmoment geheel of gedeeltelijk binnen de opgegeven periode valt (evt.
met open begin of einde), dan wordt deze opgeleverd als resultaat.
Om misverstanden over de interpretatie van de einddatum (<high>) te voorkomen, is
het verplicht om bij onder- en bovengrens tot op de minuut te specificeren. Als de
gehele dag wordt bedoeld, zoals meestal het geval is, moet respectievelijk 0000 en
2359 worden toegevoegd achter de
datum.
|
(opvragenContactmomenten) |
|
Voorbeeld |
Opvragen van alle contactmomenten die sinds 1 januari 2013 hebben plaatsgevonden. <encounterTimeFrame> <value> <low value="201301010000"/> </value></encounterTimeFrame> |
|
Voorbeeld |
Opvragen van alle contactmomenten die in maart 2013 hebben plaatsgevonden. <encounterTimeFrame> <value> <low value="201303010000"/> <high value="201303312359"/> </value></encounterTimeFrame> |
|
IVL_TS |
1 .. 1 |
|
Periode waarin contact plaatsvond |
(opvragenContactmomenten) |
|
Constraint |
Minimaal één van de elementen <low> en <high> moet aanwezig zijn |
|
Constraint |
Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren |
|
Constraint |
Andere attributen en subelementen mogen niet aanwezig zijn. |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
test |
not(hl7:low) or string-length(hl7:low/@value)>=12 |
|
Melding |
Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
test |
not(hl7:high) or string-length(hl7:high/@value)>=12 |
|
Melding |
Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren |
Keuze min 1 element(en) en max 2 element(en). Elementen om uit te kiezen:
|
|
TS |
0 .. 1 |
R |
|
(opvragenContactmomenten) |
|
TS |
0 .. 1 |
R |
|
(opvragenContactmomenten) |
Ingevoegd van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9035 KEZO PART QRY patientId (DYNAMISCH) 1..1 Mandatory
|
|
|
1 .. 1 |
M |
Patiënt waarop de gegevens betrekking hebben (verplicht aanwezig). |
(opvragenContactmomenten) |
|
II.NL.BSN |
1 .. 1 |
M |
Het burgerservicenummer (BSN) dat de gezochte patiënt uniek identificeert. Het is
niet mogelijk om via het LSP gegevens op te vragen op basis van lokale patiëntnummers.
|
(opvragenContactmomenten) |
|
|
1 .. 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.6.3 |
|
|
1 .. 1 |
R |
|
|
BSN |
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
Ingevoegd van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9040 KEZO PART QRY problemCode (DYNAMISCH) 0..1 Required
|
|
|
0 .. 1 |
R |
Het type probleem/diagnose, voor deze zorgtoepassing een ICPC code met OID 2.16.840.1.113883.2.4.4.31.1 |
(opvragenContactmomenten) |
|
CE |
1 .. * |
M |
ICPC code |
(opvragenContactmomenten) |
|
|
0 .. 1 |
R |
Het type contactmoment, voor deze zorgtoepassing gekozen uit NHG tabel 14 (contactwijze),
met als OID 2.16.840.1.113883.2.4.4.30.14
|
(opvragenContactmomenten) |
|
CE |
1 .. 1 |
M |
Contacttype |
(opvragenContactmomenten) |
|
Constraint |
De NHG codes 90 (onbekend) en 99 (overig) kunnen niet gebruikt worden als parameter. |
|
CONF |
|
|
Voorbeeld |
<value codeSystem="2.16.840.1.113883.2.4.4.30.14" code="03" displayName="consult"/>
|