hl7:REPC_IN990100NL
|
|
1 … 1 |
|
|
(opvragenContactverslagen) |
Inclusie |
|
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9022 VZVZ AttentionLine ContextCode (DYNAMISCH)
|
hl7:attentionLine
|
|
|
|
|
(opvragenContactverslagen) |
waar [hl7:keyWordText [@code='CONTEXT'] [@codeSystem='2.16.840.1.113883.2.4.15.1']] |
|
hl7:keyWordText
|
SC |
1 … 1 |
|
|
(opvragenContactverslagen) |
@code
|
|
1 … 1 |
F |
CONTEXT |
@codeSystem
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.15.1 (AttentionLineElementTypeNL) |
|
CONF |
elementinhoud moet "ContextCode" zijn |
|
hl7:value
|
CV |
1 … 1 |
|
|
(opvragenContactverslagen) |
|
CONF |
|
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
hl7:ControlActProcess
|
|
1 … 1 |
M |
|
(opvragenContactverslagen) |
@moodCode
|
|
1 … 1 |
F |
EVN |
hl7:code
|
CV |
0 … 1 |
|
Trigger Event |
(opvragenContactverslagen) |
@codeSystem
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.1.18 (TriggerEvent) |
hl7:effectiveTime
|
TS |
0 … 1 |
|
Datum en tijdstip (NB: geen interval) waarop de gebeurtenis die het bericht heeft doen ontstaan, plaatsvond. Dit tijdstip
is mogelijkerwijs anders dan het tijdstip van het versturen van het bericht zoals
opgenomen in de Transmission Wrapper.
|
(opvragenContactverslagen) |
Inclusie |
1 … 1 |
|
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9023 VZVZ ControlAct Overseer Person (DYNAMISCH)
|
hl7:overseer
|
|
1 … 1 |
|
Bericht-zender (mandaatverlener). Zorgverlener en zorgaanbieder |
(opvragenContactverslagen) |
@typeCode
|
|
0 … 1 |
F |
RESP |
|
Voorbeeld |
<overseer typeCode="RESP"> <assignedEntity> <id root="2.16.528.1.1007.3.1" extension="000002222"/> <code code="01.016" codeSystem="2.16.840.1.113883.2.4.15.111" displayName="Internist"/> <assignedPrincipalChoiceList> <assignedPerson> <name> <given>Anders de</given> <family>Ketenpartner 1</family> </name> </assignedPerson> </assignedPrincipalChoiceList> <Organization> <id root="2.16.528.1.1007.3.3" extension="00002222"/> <name>Gezondheidscentrum Amby</name> <telecom use="WP" value="+31761235987"/> <addr> <streetName>Ettensebaan</streetName> <houseNumber>100</houseNumber> <postalCode>4814NN</postalCode> <city>Breda</city> <country>Nederland</country> </addr> </Organization> </assignedEntity></overseer> |
hl7:assignedEntity
|
|
1 … 1 |
M |
|
(opvragenContactverslagen) |
hl7:id
|
II.NL.UZI |
1 … 1 |
M |
Zorgverlener-id |
(opvragenContactverslagen) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.528.1.1007.3.1 |
hl7:code
|
CV |
1 … 1 |
M |
Zorgverlener-code |
(opvragenContactverslagen) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
@codeSystem='2.16.840.1.113883.2.4.15.111' and not(@code='00.000') |
|
|
Melding |
Control Act: / moet een UZI-register rolcode bevatten en deze mag niet 00.000 zijn |
|
hl7:assignedPrincipalChoiceList
|
|
1 … 1 |
M |
|
(opvragenContactverslagen) |
hl7:assignedPerson
|
|
1 … 1 |
M |
Persoonsgegevens |
(opvragenContactverslagen) |
hl7:name
|
PN |
1 … 1 |
M |
Zorgverlener-naam |
(opvragenContactverslagen) |
hl7:Organization
|
|
1 … 1 |
M |
Organisatiegegevens |
(opvragenContactverslagen) |
hl7:id
|
II |
1 … 1 |
M |
Organisatie-id |
(opvragenContactverslagen) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
@root='2.16.528.1.1007.3.3' and @extension |
|
|
Melding |
Control Act: / moet een URA bevatten |
|
hl7:code
|
CV |
0 … 1 |
R |
Organisatietype. Geldige waarden komen uit RoleCodeNL - zorgaanbiedertype (2.16.840.1.113883.2.4.15.1060) |
(opvragenContactverslagen) |
@codeSystem
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.15.1060 (RoleCodeNL - zorgaanbiedertype (organisaties)) |
hl7:name
|
ON |
1 … 1 |
M |
Organisatie-naam |
(opvragenContactverslagen) |
hl7:addr
|
AD |
1 … 1 |
M |
Organisatie-adres |
(opvragenContactverslagen) |
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
hl7:city |
|
|
Melding |
Control Act: / moet tenminste de vestigingsplaats bevatten |
|
hl7:queryByParameter
|
|
1 … 1 |
M |
|
(opvragenContactverslagen) |
hl7:queryId
|
II |
1 … 1 |
M |
Bevat de unieke identificatie van de vraag zoals geformuleerd in de vragende applicatie,
los van de identificatie van de interactie waarin de vraag wordt aangeboden. De waarde
van dit attribuut wordt in het antwoord teruggeleverd, zodat de antwoordberichten
kunnen worden gerelateerd aan de vraag.
|
(opvragenContactverslagen) |
|
Voorbeeld |
<queryId extension="101" root="2.16.528.1.1007.3.3.2222.27"/>
|
hl7:statusCode
|
CS |
1 … 1 |
M |
Bevat de (nieuwe) status van de query. |
(opvragenContactverslagen) |
@code
|
|
1 … 1 |
F |
executing |
|
Voorbeeld |
<statusCode code="executing"/>
|
hl7:responseModalityCode
|
CS |
1 … 1 |
M |
Definieert de timing en groepering van de antwoordberichten. |
(opvragenContactverslagen) |
@code
|
|
1 … 1 |
F |
R |
|
Voorbeeld |
<responseModalityCode code="R"/>
|
hl7:responsePriorityCode
|
CS |
1 … 1 |
M |
Geeft het tijdsframe aan waarbinnen het antwoord wordt verwacht, zoals ‘I’ (Immediate)
voor directe beantwoording.
|
(opvragenContactverslagen) |
@code
|
|
1 … 1 |
F |
I |
|
Voorbeeld |
<responsePriorityCode code="I"/>
|
hl7:executionAndDeliveryTime
|
TS |
1 … 1 |
M |
Bevat het tijdstip waarop het antwoord uiterlijk moet zijn opgeleverd aan het vragende
systeem.
|
(opvragenContactverslagen) |
|
Voorbeeld |
<executionAndDeliveryTime value="20120330121540"/>
|
Inclusie |
1 … 1 |
M |
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9035 KEZO PART QRY patientId (DYNAMISCH)
|
hl7:patientId
|
|
1 … 1 |
M |
Patiënt waarop de gegevens betrekking hebben (verplicht aanwezig). |
(opvragenContactverslagen) |
hl7:value
|
II.NL.BSN |
1 … 1 |
M |
Het burgerservicenummer (BSN) dat de gezochte patiënt uniek identificeert. Het is
niet mogelijk om via het LSP gegevens op te vragen op basis van lokale patiëntnummers.
|
(opvragenContactverslagen) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.6.3 |
@extension
|
|
1 … 1 |
R |
BSN |
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
Inclusie |
0 … 1 |
R |
van 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.9034 KEZO PART QRY effectiveTimeInterval (DYNAMISCH)
|
hl7:effectiveTimeInterval
|
|
0 … 1 |
R |
Wordt gebruikt om alle objecten en activiteiten op te zoeken die horen te vallen binnen
een bepaalde geldigheids- of uitvoeringsperiode. Alle objecten/activiteiten die geheel
of gedeeltelijk overlappen met één van deze periodes, dienen te worden geretourneerd.
Hier wordt de Condition.effectiveTime gebruikt.
Om misverstanden over de interpretatie van de einddatum (<high>) te voorkomen, is
het verplicht om bij onder- en bovengrens tot op de minuut te specificeren. Als de
gehele dag wordt bedoeld, zoals meestal het geval is, moet
respectievelijk 0000 en 2359 worden toegevoegd achter de datum.
|
(opvragenContactverslagen) |
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
hl7:value
|
IVL_TS |
1 … 1 |
M |
Geldigheids/uitvoeringsperiode |
(opvragenContactverslagen) |
|
Constraint |
Andere attributen en subelementen mogen niet aanwezig zijn. Minimaal één van de elementen <low> en <high> moet aanwezig zijn Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren
|
hl7:low
|
TS |
1 … 1 |
M |
|
(opvragenContactverslagen) |
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
hl7:high
|
TS |
0 … 1 |
R |
Merk op dat dit een ‘tot’ datum is. Om alle bepalingen tot en met 3/12 te krijgen,
moet dus 4/12 als @value worden gebruikt.
|
(opvragenContactverslagen) |
|
|
Gekoppeld aan concepten:
|
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
not(hl7:low) or string-length(hl7:low/@value)>=12 |
|
|
Melding |
Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren |
|
|
Schematron assert |
role |
error
|
|
|
test |
not(hl7:high) or string-length(hl7:high/@value)>=12 |
|
|
Melding |
Onder- en bovengrens (low, high) is tot op de minuut te specificeren |
|
hl7:templateId
|
II |
1 … 1 |
|
|
(opvragenContactverslagen) |
@root
|
|
1 … 1 |
F |
2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.66.10.13 |